středa 27. srpna 2014

PURPLE WITH DOTS

Venku prší... Rozhodla jsem se vyhlásit válku špatné náladě z nepříznivého počasí. Prší, no a? Ideální příležitost obout moje milované botičky Melissa (kdo tuto značku nezná, tak ať to radši nikomu neříká a najde si info na Google ;)) a použít světloučký lak na nehty, který potěší mé oko. Pořídila jsem si další odstín od L'Oréal z řady Les Blancs, který má nádech do fialova (Gourmandise, č.859). První z této řady jste mohli vidět zde. Oba laky jsou úžasné, moc příjemně se nanáší, schnou trochu pomaleji, ale dobře kryjí. Aby to nebylo takové obyč :) přetřela jsem šikmo konečky lakem též od L'Oréal (Top Coat Carat), který ve mě vyvolává vzpomínku na 101 DALMATINŮ. Obsahuje totiž černé a bílé částečky. Tento lak určitě doporučuji pořídit, protože tím rychle a snadno oživíte svojí manikúru. Navíc tip pro vás :) Teď mají všechny laky na nehty této značky v prodejnách ROSSMANN ve slevě za 75Kč.



(zdroj poslední fotky: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwgJZ7dWl8ydBJSfzcV9z7H6YQ3bIoFgQ7QAuhwXFufcA9BiPixUL-gFJ8INsPxcefbuJooy0MVIOnyJv69LogIeeY_YOzGS6zRYlYA_XN9TmJI0OQnCDjJsgFG4Fge9P87EHxeXo9njE/s1600/L%2527Oreal+Color+Riche+Les+Blancs+Collection+Review+Swatch+Swatches+%25282%2529.jpg)

Žádné komentáře:

Okomentovat