čtvrtek 21. srpna 2014

AUTUMN FLOWERS

Možná jsem vás teď trochu naštvala, že straším s podzimem, když je ještě léto :) Jenže počasí venku tomu moc neodpovídá a v obchodech se objevují nové kolekce pro podzim a zimu, plné hebounkých svetříků, hřejivých kabátků a šál. Tohle je jeden z důvodů, proč se na podzim těším. Mám na mysli takové ty příjemně teplé dny, které jsou jako stvořené pro vycházky v barevném listí a sbírání kaštanů... No, přiznávám, trochu jsem se zasnila :) Ale třeba deštivé dny přímo vybízejí k lakování nehtíků a třeba čtení. To jsem přesně udělala já. Použila jsem opět gel-lak Simply Nails v odstínu, který už snad ani nemusím představovat :-D, ale pro ty, kteří by třeba nevěděli, je to barva Pastel Pink. Manikúru jsem doplnila černými razítky. No a co jsem četla? Nové číslo Marie Claire. Moc mě totiž potěšila tvář české modelky Hany Soukupové na obálce. Celkově bych řekla, že je toto vydání povedené. Takže když zrovna nebude počasí na vycházky, nesmutněte :) Zachumlejte se do svetru, nalakujte si nehty, dejte si cappuccino a udělejte si čas pro sebe ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat