pondělí 29. června 2015

GREETINGS FROM ZAKYNTHOS

Tak jsem právě spadla do skupiny opálených, odpočatých a pozitivně naladěným lidí, kteří se vrátili z dovolené :) Bohužel pro mě, teď už mě čeká jen práce. Snad mi to nadšení a energie z úžasné dovolené chvíli vydrží. Letos jsme se přítelem vydali do Řecka (ne, uprchlíka jsme nepotkali :)). Po delší době jsme zatoužili po klidné dovolené, bez animačním programů a s minimem turistů. Volba nakonec padla na rodinný hotel ležící přímo na pláži v severní části ostrova Zakynthos. Jako obvykle jsem si nacpala tašku oblečením a kosmetikou k prasknutí. Na letiště jsem se k odbavení ploužila s obavami, abych se vešla do 15 kilo (to musel vymyslet chlap :-/). Vešla jsem se. Ale pointa toho, proč vám to píšu ;) Celý týden jsem z kosmetiky použila pouze šampon, mýdlo a krém na opalování. To ostatní mohlo zůstat doma. Kdyby mi to nebylo trapné, tak bych celý nejradši tahala jen jedny pohodlné šaty z H&M :-D Ale i tak jsem oblékla sotva třetinu toho, co jsem s sebou táhla přes celou Evropu. Takže milé dámy, rada nad zlato :) Zkuste si užít to, že na sobě máte skoro celý den plavky. Sbalte jen opravdu to nejnutnější. Ušetří vám to nervy, místo v kufru (o to víc se vám tam pak vejde pokladů z dovolené) a hlavně nezapomeňte to nejdůležitější - dobrou náladu :)

O něco praktičtější jsem byla s manikúrou. Nechtěla jsem s sebou tahat laky a už vůbec ne odlakovač, protože už se mi to párkrát vymstilo. Gel-lak byl jasná volba. Cachtání ve vodě celý týden zvládnul bez problémů :) Zvolila jsem světlounkou barvu a jednoduchý nail art na prsteníček. Gel-laky používám od značky Simply Nails, kterou lze v ČR zakoupit např. přes Aukro.


Tak krásné a pohodové léto :-*

 
 Šaty: H&M
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat