středa 13. května 2015

MARBLE

Abych si tu nečinnost na blogu trochu vyžehlila, mám pro vás další příspěvek :) Poslední dobou mě moc baví mramorový vzhled věcí. Ne jenom doplňků do bytu, ale třeba i šatů, které jsem zahlédla v Mangu, nebo tenisek. Moc hezká je i tahle sukně na ZOOT. Než se odhodlám k tomu, abych si něco takového na sebe pořídila, vyzkoušela jsem manikúru, která je opravdu snadná. Potřebovat na ní budete pouze kousek potravinové fólie a laky ve vybraných barvách. Já jsem použila bílou, šedou a černou. Nehet nejprve nalakujte bílým lakem. Poté zmačkejte fólii do kuličky (JEMNĚ!!!). Tuto kuličku použijte jako razítko. Tedy tak, že na ni nanesete tenkou vrstvu šedého a černého laku a lehce obtisknete na nehet. Proces opakujte, dokud mramorování nebude dle vašich představ :) Na závěr přetřete top coatem. Já jsem mramorování udělala pouze na jeden nehet a doplnila černým kamínkem (koupila jsem celý set v Claire's).
Tak doufám, že vás manikúra zaujala a také ji vyzkoušíte :) Nebo si něco mramorového pořídíte :)

 
Inspirace z Pinterestu :)
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat