čtvrtek 21. května 2015

HALF-MOON MANICURE

Odhodlávala jsem se dlouho :) Příliš dlouho na to, jak jednoduchý tenhle slavný půl-měsíc na nehtech je. Možná to bude tím, že jsem se do teď nenaučila používat šablony. Na všechno mám svoje postupy. Už od dětství si najdu svoji cestu, po které jdu. On nám pořád někdo diktuje co a jak máme dělat, jaký zvolit postup. Uvědomujeme si vůbec, jak moc nás svazují pravidla? Nechci vás tady navádět k tomu, abyste ignorovali doporučení a nařízení. Někdy si ale zkuste vyšlapat vlastní cestičku (tedy tam, kde je to možné), není to vůbec špatné ;) Z toho důvodu zde dneska nebudu psát postup, jakým jsem svojí manikúru dělala. Jen vás snad upozorním, že šablony jsem nepoužila. Namalovala jsem je prostě od oka. Možné nejsou dokonale přesné, ale za to moje :)

 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat