čtvrtek 19. března 2015

PAINTED FLOWERS

Dnes budu pokračovat v dalším módním trendu. Asi jako každé jaro se budou nosit samozřejmě květinové potisky a tento vzor se na mých nehtech určitě objeví častěji. Začala jsem malovanými kytičkami v kombinaci s mentolově zelenou. Všechny nehty jsem nejprve nalakovala bílou. Poté jsem sáhla po štětečku a začala malovat. Chtěla jsem docílit lehce rozpitého vzhledu, jako by byl vzor namalovaný vodovými barvami, takže jsem vůbec nedbala na přesnost a naopak okvětní lístky záměrně lehce rozmazávala. Na ostatní nehty jsem nanesla jednu tenkou vrstvu světlounce zelené. Použity byly gel-laky Simply Nails v odstínu White Satin, Pastel Pink, Power Pink, Jade Mint a Super Black. Doufám, že vám moje dnešní manikúra přinesla trochu inspirace a dobé nálady, jako mě to dnešní sluníčko :)

 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat