středa 29. října 2014

MY NAIL CARE

Dnes jsem se rozhodla, že vám napíši něco málo o tom, jak o nehty pečuji. Určitě jste si všimly, že používám pravidelně gel-lak, což nehtům vyloženě neškodí, ale rozhodně je to nevyživuje ;) Navíc pořád zkouším něco nového, takže si moje nehty moc neodpočinou (z toho si příklad neberte ;)) Jsem si moc dobře vědoma, jaký mám dar (asi to bude i zdravou stravou :)), že jsou zatím pevné a všechny ty pokusy snáší. Jednou za čas musí mít trochu odpočinek. Přípravků na zpevnění a výživu nehtů je na našem trhu nepřeberné množství. Každému může vyhovovat něco jiného, ale já mám momentálně výbavu z AVONu. Používám gelový zpevňují lak a nikdy nezapomenu na nehtovou kůžičku. Na tu mám krém AVON, nebo používám olej od značky Sally Hansen, který seženete v drogeriích DM kolem 100Kč. Aby bylo na co koukat, tak jsem nehty přelakovala odstínem Cultured Purple. Je to vážně super barva :) Jinak v některém z dalších příspěvků vám napíši o pilnících na nehty, protože i ty jsou nedílnou součástí péče o nehty :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat