pátek 17. října 2014

MARILYN MONROE

Nádherná žena, která je pro mnoho z nás idolem krásy. Čím to je? Určitě byla od přírody moc hezká, ale především se nebála svou ženskost podtrhnout. Mám pocit, že dnes si oblékáme hlavně pohodlí, tedy džíny, triko a tenisky. Jo, je to fajn, ale občas :) Kolik z vás nosí sukně nebo šaty? Kdo z vás si troufá na červenou rtěnku? Výmluvy o tom, jak vám to nesluší si nechte od cesty. Tohle totiž sluší každé, jen musíte hledat. Najít tu správnou červenou, co vám sedne. Stejné je to i se sukní. Najděte správný střih a délku:) Tak abych se dostala konečně k mé manikúře... K Marilyn jsem nemohla zvolit jinak, než klasickou červenou. Použila jsem opět gel-lak Simply Nails, odstín Vampire Red a na prsteníček odstín Milano Beige. Obrázek krásné Marylin Monroe jsem samozřejmě nekreslila, ale použila jsem vodolepky z internetového obchodu U Modré kočky. Nezůstalo pouze u jednoho platíčka, takže se již brzy můžete těšit na další "vodolepkové" nehtíky :) P.S. Nezapomeňte na tu ženskost ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat