úterý 16. září 2014

NAILS & CLOCK

V minulém příspěvku jsem Vám psala, že jsem byla na veletrhu World of Beauty and SPA a že mám nějaké ty novinky :) Takže tady je další. Jedná se o gel-lak 3 v 1 značky TASHA. Na rozdíl od klasických gel-laků se nenanáší podkladový lak a top coat. Aplikujete pouze vybranou barvu a to ve dvou tenkých vrstvách. Proces je tedy o něco rychlejší a hlavně stačí jedna lahvička :) Celkově ho hodnotím kladně, ale výdrž byla o něco horší, než u mých oblíbených od značky Simply Nails. Momentálně se dají sehnat na internetovém obchodě (http://www.tasha.cz/informace/147-setrete-svuj-cas) za 159Kč. Tato akce by měla platit do 23.9.2014. Já jsem na tuto manikúru použila odstín č. 4. Vzor hodin jsou vodolepky, které jsem si také pořídila na veletrhu, navíc za pár korun. Seženete jich na internetu hodně a jejich aplikace je velmi snadná. Doporučuji vyzkoušet :)

 
 

2 komentáře: