čtvrtek 7. srpna 2014

THERMO NAIL POLISH

Náhodou jsem včera v DM drogerii narazila na nové laky na nehty od Essence. Jsou součástí řady s názvem ROAD TRIP. Zaujal mě ten, který mění barvu podle teploty (04 my sweet escape). Už delší dobu jsem chtěla něco takového vyzkoušet a neberte to, když stojí jen 49Kč :) Upřímně, moc jsem nevěřila tomu, že to bude fungovat, ale ta lososová barvička se mi zkrátka i tak líbila (přeci mám doma jen přes 100 kusů laků na nehty, tak proč si nepořídit další :)) A teď k samotnému lakování. Aplikuje se velmi dobře, je hustší a kryje už u první vrstvy, což je fajn, protože nemusíte čekat dlouhé hodiny, než uschne. Aby to bylo trošku zajímavější, vylovila jsem ve svém kufru plném laků na nehty ještě mentolovou od značky Flormar, číslo odstínu se mi bohužel odřelo. No a jak je to s tou změnou barvy? Musela jsem ruce ponořit do vody s ledem, protože v tom horku nebyla možnost, kde bych je ochladila. Opravdu se mění lehce do fialova, ale vzhledem k tomu, že mám neustále horké ruce, mám pořád tu lososovou. No ona je stejně hezčí ;)



2 komentáře:

  1. tyjo taky jsem tomu nevěřila a ta lososová barvička je super moc se mi libi asi pro něj taky skočím jestli ho najdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. A dokonce i výdrž nebyla vůbec špatná :) Po čtyřech dnech vypadal pořád pěkně :)

    OdpovědětVymazat