pondělí 28. července 2014

CORAL OMBRÉ

Jak lépe strávit nedělní odpoledne, něž vymýšlením, jaké že nehty si udělám tentokrát. Po dlouhém váhání, asi hodinovém přehazovaní lahviček s gel-lakem a jedné ledové kávě od mého milovaného přítele jsem došla k závěru, že to bude korálová :) A ne ledajaká. Pustila jsem se do tónového přechodu dvou barev. Jako první jsem použila světle oranžovou v odstínu Summer Peach od značky Simply nails. Poté jsem začala postupně nanášet štětečkem tmavší odstín (Simply Nails, odstín California Coral). Existuje i metoda, kdy tónový přechod děláte pomocí houbičky, ale mně to zkrátka jde stětečkem lépe. Barvy se při nanášení svrchního průhledného laku hezky propojí. Stejný efekt docílíte použitím klasických laků na nehty, nemusí to nutně být gel-lak, ale já jsem na něm teď závislá, protože výborně drží :) Na první fotce navíc můžete vidět můj momentálně nejoblíbenější pilník. Je od značky Tweezerman a na jeho designu se podílel návrhář Isaac Mizrahi. Balen je v praktickém plastovém pouzdře, takže ideální do kabelky. Koupíte ho v prodejnách Profimed za 99 Kč.


2 komentáře:

  1. pěkná barva a nápad....já mam tedy gelovky a zatím mi to vyhovuje protože mě už nebavilo jak se lak hned odloupne a člověk musí mít pořád s sebou lak :D
    jsem z VV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já jsem si obdobím gelovek také prošla, protože jsem nestíhala každý večer opravovat lak a bez něj já zkrátka nejdu ani s košem :-D (bez make-upu klidně:)) Teď jsem si právě oblíbila gel-lak, který je takovým kompromisem mezi lakem a gelem a jsem maximálně spokojená :) Doporučuji vyzkoušet :)

      Vymazat